Friday 23 September 2011

LUPE KAN SEGALE MASALAH :)) dont care org nk cakapp ape !!!


muke tengah bengang kah ini ? kahkah !!! camni lah muke korang time tengah bengang kan ?? hihihi . COCUWITTTTTTTTTTTT lar .!! 
even aku tengahh gadoh kene kah kitee tunjokk yg kite ni sdg gadohh ngan die ? tak kan !!! bukan nk kate kalu kite bwt HAPPY ni juz org kate kitee ni PENTINGKAN DIRI SENDIRI .  Not yaaa !!! but, you all taw sendiri lahh , nmpak burokkk taw tk bwt muke merajokk ni , bukankah merajokkk tu satu sifat MAZMUMAH , kan ? bg aku org yg suke merajokk lebih2 ni tah pape ahh , sory to say la yer !!!kalau da taw tuhh , jangan lah nk memperbodohkan diri tu bwt2 tak taw .yer ???? k lah , even aku bwt muke innocent pon kat kauu , tk bermakne aku tk amek kesahhh tntg kau . bukan aku tknak pujokk kau , kalau salah aku pon , kau ckp lah . aku malas lah nak pujukk- memujokk kau . dah selalu sgt dahh . naik muakk dohhh . kau taw lah aku ni camane . bukan macam KAU ! . aku mmg tak same karekter cam kau . n jgn nak samekan aku ngan kau yer !!! 

dah taknak citee gadoh2 nie , not important , nak kawan , kawan jer lah . taknak kawan sudah . JANGAN JADI MACAM BUDAK KECIK K . da form 4 kan ? pandai2 lar yer . 
so, whatever , nak lupekan segalee bebanan yg aku pikull dlm kepale otakk aku nie , aku nk amek keputusan , nak pegi perak , bwt beberape ari sebelum seminggu kite akn EXAM last . so, bwt ape nk pening2 kepale juz sbb pergaduhan yg juz small matter ni kan . sampai mase berbaik la insyaallahh, yg penting , jgn bwt mke muram n sedihh , sbb nmpak lebihh burokk . yaa ! memang  aku tulis camni , sbb nak tenangkan jiwe dan rage aku , satu prinsip aku is SEBELUM NAK JAGE HATI N PERASAAN ORANG , JAGE LAH HATI N PERASAAN KITE NI DULU. yer ?


n pade kau _________ . Kalau kau pkir aku ni ego ! aku tk kisah pon . biar lah org nak ckp ape kat aku . yg penting , TAKDER SAPE BOLEH KAWAL HIDUP AKU .  hidop aku ! so , biar aku je yg uruskan sendiri k. jgn nk kawal aku cam budak kecik . kalau nk kate tu mmg aku da tk ley kate pape .sblom aku gi sane nnti ari jumaat aku arap kau taw aku mmg da maapkan kau if kau ADE WAT SALAH KAT AKU . aku pon nk mintak maaf kalau  aku byk skt kan ati kau !! entah lar wehh , tak taw nk ckp pe lagi dah . kau skg da byk berubah , da tak cam dulu . tp ape boleh aku bwt kan . TERSERAH JE PADA KAU . aku tak kisah ! ohhh , japp , kau kate aku ni bile jmpe kawan aku , aku lpe kau err ? aku biarkan kau sorang2 err kat blakang ? HAHAHHA . taw pon kau skit ati kan . cam tu lah aku rase selame ni . kau bile jmpe geng2 kau . especially si BABY kau tu , lpe mcm aku ni mmg tk wujudd bg kau . tp aku tk kesahh . takper lah , mybe tu perangai kau yg tersembunyi selame ni . maklumlah aku kan baru kenal kau ann .


takpe lah , my besfren ! sorang pegi , seribu boleh dtg . mcm lah sorang je kawan aku . n aku ase aku dah wat yg terbaik da ni , hbistu nk wat pe agi kan ? nk suh aku bersujudd memohom kat kau . kau igt kau tu sape ? byk cantik mke kau . da lar ! malas ~


esok , 24/9 hihi . opnhouse 5 rumh jemputan . hmmmm . aku rase aku smpat dtg 3 rumah jer lah . hihhhhhhh . 


Grrr , tk sbr la nk tggu esok . knp erkk ? ADELAH . kahkahkah . kan akram !!! ~~~~~~~~~~~bye . gonna to studyy !!


p/s: ayat aku tah pape kan ? kahkah ! DONT CARE ! asalkan aku puas hati . =))

SENYUMSOKMO k ??? !! =))))







gudluck smk saujana utama
*saujana utama

No comments:

Post a Comment