Wednesday 29 August 2012

sad day

YA ALLAH !! OH MY TRIAL ><
harini aku , erggg ! this day is unlucky day . tadi exam BI macam ape jeh . sebelum rehat paper BI 1 . ohh , ohh , ohh ! noooo . My continuous writing very bad lah. taknak cite , bende dah jadi tersilap choose number lah. actually nak wat soaln nom 5 pasal FAST FOOD , tapi dah terbuat soalan nom1 . pasal journey . kenapa tak tukar ? sebab hmmmmmmmmmmmm,,,,, masa dah nak habis time tuhh . so, redha je lah . tapi da struggle betul2 dah untuk BI paper2 . insya-Allah , boleh dapat B :)
lupekanlah, kalau kita ingat n terus fikir apa yang dah kita wat tadi tu , stress la nty. FORGET FORGET FORGET . tumpukan math pulak seekarang , paper math hari isnin ni , soooo ada masa 4 hari nk study math ! oke. pastikan math dapat B atau A .

oke, da cakap kan harini memang laaahhhhhhh . rasa macam nak jerit jeh kat muka ORANG TUA tuhh . ergghhh . tengah trial ni masalah yang TAK PENTING tu lak muncul LAGI . LAGI ? erm, memang da lama tak update blog ni , sekarang nak aktif balik . macamana nak luahkan pun tak taw, so, better luahkan kat sini jeh. kalau kite pendam masalah , nantii..... cikgu cakap boleh jadi KANSER HATI . sbb skit hati kn? sbbtu kite kena keluarkan sakit tu , kalu dipendam. urmm. entahlah apa bakal terjadi.

tadi dalam bas , cam biasa borak-borak n gelak-gelak ngan HAKIMAH . tetibe "uncle" (uncle bas) benti kt petronas , die bagi henfon die yg CANGGIH sgt tuh kan -,- kat mirul (adik kepada aqila mahazan) mybe suh pegang kejap kot then, tetiba mirul datang dekat n tunjuk WALLPAPER fon tu kat aku. AHHHHHHHHHHHH . "kenapa gambar kite kat sini ni?" hakimah pun terkejut . tak gune betul. then kami rampas fon tu carilah gambar tu utk delete dari fon die. cari punya cari tak jumpe jugak yang ada gambar-gambar lucah je dlm video tu . euwww . geli aku . tapi mana gambar aku ? maybe die lock takut org terdelete. hmm , then suruh shahrul cari , (soryla terkacau mira n shahrul dating , terlalu panik ni) mane lah taw die buat pape ke kt gambar tuh . hmmmmmmmm .

tetiba shahrul cakap "sory , aku tak berani" erghh. punye la frust . aku suruh mirul carikan n delete pun die ckp tak berani. apa masalah korang ni hah ? nak takut sgt kt si tua bangka tu kenapa ? die tu tuhan kau ke ? ishhhhhhhhhh . then , lepas tu , aku bagi balik fon tu kat mirul . then , cepat2 aku turun dari tangga bas . turun kat luar penjara jeh. malas nk berhadapan dengan orang yang penakut ni. why not ? tolong lah aku yg dlm kesusahan ni. so? sume tknk tolongkan? oke, aku takkan aggap kau kawan lagi dah. kau bukan kawan aku anymore, .

Sebelum ni gambar profile aku dalam facebook aku publish kt friends jeh, tapi tahun lepas si tua tu ade buat facebook . nak stalk aku la tu . terus aku hide semua gambar2 aku . takut die amek. tapi . aku boleh pulak terlupa gambr adik aku die tk hide. erhgggg. die amek dari album adik aku la ni. shitt . tak gune betul. . aku tk penah accept die, then terus hide die until now n aku taw kt album die sekarang ade banyak gambr aku masa form2 time aku datang birthday party anak die dulu.

whatever, okey! tadi aku da mesej ain . nak suruh die tanya bas desa coalfield ade kosong lagi or tak. aku harap ada. amin! kalau pakcik din tu bagi , aku nk naik hari isnin ni jugak bas tuh . bukan apa, aku dah tak tahan lagi dah . satu bas dah taw. pagi petang . apa masalah lah org tua ni, da ade bini buat lah cara ade bini. tak takut dose curang ngn pasangan ke hah? duhhhh . annoying la die ni. n aku da tak tahan , malu sgt pasal tadi, dorang cakp "eleh , just sebab stu gambar uncle amek ke nak nangis ke? manjenyee" oiii , lantaklah bangangggg ! tu gambar aku bukan gambar kau pun. n gambar aku tak semurah  gambr2 pmpuan yg main bagi jeh kat laki walaupun tak kenal. seksi lak tu . tak takut dosa ke ? astagfirullah. sape lah hsband die nanti. kesian hsband nak kena tanggung dosa2 isteri tuh . so, nasihat kat org laki jangan lah cari pmpuan yg terdedah sane sini tuh . bukan nak hina tapi takkan la "you all" tak rasa rugi .

kan ? k , then nangis tu , aku pedulikan sape2 je kat pintu bas tuh. hakimah n amira da kejar aku dah. tapi dorang tak dapt kejar sebab aku berkeras nk lari cepat2 dari dorang . dorang tk salah papepun . tapi aku rasa malu sgt . tanpa aku sedari mase tgh lintas jalan tuh , kereta laju dtg kearah aku , pastu dorang jerit nama aku . fuhh , lagi ikit nk kena langgar. allah panjangkan umurku .
dah ni bas tk gerak2 lagi ni nape ? org lain semua dalm bas tu buat2 cuak la tu. padahal suka tak kalau aku jatuh sakit. hmm . kejam.. haha. takdelah. n "kau" tk payah nk amek berat pasal aku sgt la weh. tk payah tggu aku melintas. kau boleh jalan la wehh. tggu aku buat ape. kau bukan sedara mara aku pun . ergghhh .sebokkkk. 

CONTINUE NANTI LA , BANYAK LAGI NI NAK CITE ! nak study . bye2

No comments:

Post a Comment